torsdag 11. februar 2010

Paa diet, og eit nytt semester

Eg huskar ikkje sist gong eg blogga, so lenge sida har det vore. Eg har ikkje foelt for aa dele alt i det siste, men no kjem det ein rask oppdatering. Om det er noko dokke lurer paa saa faar dokke berre spoerre meg paa facebook eller noko i den dur.

* Eg har skifta vertsfamilie
* Bur no hos ei venninne eg vart kjent her, Taylor og hennas familie.
* Ombestemte meg naar det gjeld Hawaii
* Er paa diet (det er paa tide) om eg greier aa holde meg unna fried food og godteri til mars skal eg kjoepe meg ein Ipod Touch! Eg lever paa salat, middag, havregrynsgraut med banan, frukt, og smoothie med peanut butter (veldig godt).
* Nytt semester nye fag, eg har Choir, Stress Management, Media Arts, Information Processing 2, Marketing & Entrepreneurship (veldig interessant fag),
Spanish, English 10. Lurer paa om eg skal skifte Engelsk til Study Hall saa eg kan studere litt Samfunnsfag, for foeler ikkje eg laerer noko i Engelsk. Eg er ikkje heilt sikker enda.
* Skal kanskje til Texas i Spring Break og beskoeke my 2nd cousins, men dette er ikkje heilt sikkert enda.
* Mamma, Pappa, Ingrid, Haakon og farmor kjem den 12 Juni!
* Reiser til Norge den 26 Juni eller noko.
* Lager ein Basketball Video i Media Arts, kanskje eg kan legge den ut her.
* Spiller fortsatt basketball, men veit ikkje om eg skal melde meg paa Golf, Track eller Softball til vaaren.
* Kanskje eg skal melde meg inn paa eit treningssenter i steden for en After School Activity.
* Er bekymra for neste aar, men det har eg vore heile tida.
* Holde paa aa skrive ei lita sak om korleis ting gaar, og om forskjellar og likheitar, Norge vs. USA til Mojo si heimeside.
* Gaar i kyrkja nesten kvar soendag no, det er faktisk kjekt. Heilt annleis enn heime.
* Sjaa filmen "Dear John" han har navnet mitt paa skjorta si!!
* Har daarlig samvittighet for at eg ikkje har faat tid til aa ringt mamma enda. Dumme tidsforskjell..

3 kommentarer: